Teachers as Readers: Building communities of engaged readers Teresa Cremin Professor, Open University, UK |
 |
Η φιλαναγνωσία στη σχολική πράξη Άντα Κατσίκη Γκίβαλου Ομότιμη Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Αθηνών |
 |
Η Λέσχη Ανάγνωσης. Η σύστασή της. Δραστηριότητες και η σχέση της με τη φιλαναγνωσία και τη δημιουργική γραφή. Γιάννης Σ. Παπαδάτος Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου |
 |
Εργαστήριο «Η διδακτική προσέγγιση της ποίησης. Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας και δημιουργικής γραφής.» Γιάννης Σ. Παπαδάτος |
 |
Εργαστήριο «Διάβασμα… φανατική συνήθεια! Καλές πρακτικές και δράσεις για να αναπτύξουμε παιδιά-φιλαναγνώστες» Μαρίνα Γεωργίου Μωριά |
 |
Εργαστήριο «Πλέοντας… με πυξίδα το βιβλίο» Ήρα Παπαγεωργίου |
 |
Εργαστήριο «Δημιουργική ανάγνωση λογοτεχνικού βιβλίου στο δημοτικό σχολείο: Η σημαντικότητα της ολοκλήρωσης ενός βιβλίου και δράσεις φιλαναγνωσίας που σχετίζονται με αυτό» Δήμητρα Χαραλάμπους |
 |
Εργαστήριο «Πώς να κερδίσουμε τα αγόρια ως αναγνώστες και παραγωγούς δημιουργικού λόγου» Φωτεινή Θεοδούλου |
 |
Εργαστήριο «Διδακτικές προσεγγίσεις προώθησης της φιλαναγνωσίας μέσα από τη διαθεματικότητα των διδακτικών αντικειμένων της Μέσης Εκπαίδευσης» Φρίξος Μιχαηλίδης |
 |